Oktober

Undgå vinterdepressionen – få dagslys i hele boligen

Først nu i den mørke tid oplever vi savnet af dagslys i boligen.

Kom og hør en dagslysekspert fortælle om dagslysets betydning for vores trivsel i boligen og få masser af gode råd og vejledning til dagslysrenoveringen, når VELUX Danmark holder åbent hus den 24. oktober i udstillingsfaciliteterne i Hørsholm.

Det er ganske gratis at få eksperternes vurdering af, hvordan dine drømme kan realiseres, og hvor meget produktløsningen kommer til at koste. Og med genindførelsen af BoligJobordningen er der oven i købet penge at spare på arbejdslønnen, når projektet skal realiseres.

VELUX Danmark gentager nemlig det populære åbent hus arrangement, hvor der vil være mulighed for at få inspiration til valg af ovenlysprodukter, hvis man ønsker mere lys og luft til sin bolig i en bæredygtig og energieffektiv løsning. Der tilbydes bl. a. hjælp til at beregne dagslysfaktoren i et aktuelt rum samt inspiration til, hvordan man kan etablere ovenlysløsninger til både det skrå og flade tag eller måske se mulighederne ved en VELUX lystunnel. Der vil også være mulighed for at høre en VELUX ekspert fortælle om dagslysets betydning for vores trivsel samt få gode råd til, hvor man kan sætte ind for at få det optimale ud af dagslyset i sit eget hjem.

Der vil også være rig mulighed for at få gennemgået de særdeles brugbare mobil- og web-baserede værktøjer, der kan hjælpe i byggeprocessen, og som findes på velux.dk eller hentes i App Store eller på Google Play.

Til åbent hus hos VELUX Danmark er der mulighed for at få udarbejdet produkttilbud på aktuelle projekter og få råd og vejledning til, hvordan det vil være muligt at få opfyldt boligdrømmen. Hele arrangementet finder sted i de nye faciliteter hos VELUX Danmark, Breeltevej 18 i Hørsholm 24. oktober fra kl. 15-18.

Før

Download foto i høj opløsning

Efter

Download foto i høj opløsning

VELUX Danmark holder åbent Hus den 24. oktober kl. 15-18, hvor man kan få eksperternes hjælp til at realisere sine drømme om mere dagslys. Her i et hjemmekontor, hvor en større løsning åbnede hjemmekontoret ud mod omgivelserne.

VELUX Gruppen skaber bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen består af et bredt sortiment af ovenlysvinduer og skylights samt løsninger til flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen mange former for dekoration og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter, produkter til fjernbetjening og termiske solfangere til indbygning i taget. VELUX Gruppen, der har produktionsselskaber i 11 lande og salgsselskaber i knap 40 lande, ejer globalt et af de stærkeste brands i byggematerialeindustrien og afsætter sine produkter over det meste af verden. Der er beskæftiget omkring 10.000 medarbejdere, heraf ca. 2.600 i Danmark. VELUX Gruppen har hovedsæde i Hørsholm nord for København og produktions-, administrations- og udviklingsafdelinger fordelt over hele landet. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab. Du kan læse mere på velux.com

The Newsmarket
Du kan finde videoer af broadcastkvalitet fra VELUX Gruppen på The Newsmarket: thenewsmarket.com/Velux

Førstegangsbrugere af The NewsMarket kan registrere sig på sitet. Har du spørgsmål til brugen af The NewsMarket, e-mail venligst journalisthelp@thenewsmarket.com