Samarbejde starter ny æra for design med dagslys

Det bliver ikke kun på håndboldbanen, at fanklubberne bag de 24 kvalificerede håndboldhold i dette års VELUX EHF Champions League skal vise deres support.

​På handballenergy.com har turneringens titelsponsor, VELUX Gruppen, sat 3.000 euro på spil, som kan vindes af den mest ivrige og ihærdige fanklub til at lave fanaktiviteter.

3.000 euro for at vise mest support
Når kampene i dette års VELUX EHF Champions League spilles, er der mere end håndbold-resultaterne på spil. På websitet www.handballenergy.com kan håndboldfans fra hele Europa stemme på deres favorithold i turneringen og derved hjælpe til med at vinde en stor pose penge til holdets officielle fanklub.

- De europæiske fans er turneringens hjerte. Det er i sidste ende dem, det hele handler om, og derfor vil vi som titelsponsor også gerne give dem noget igen. Vores måde at gøre det på er give de deltagende holds fanklubber en mulighed for at vinde 3.000 euro til at skabe en unik fanaktivitet i forbindelse med en VELUX EHF Champions League-kamp, forklarer Michael K. Rasmussen, Marketingdirektør for VELUX Gruppen.

Alle håndboldinteresserede kan afgive deres stemme www.hanballenergy.com. Konkurrencen vindes af den officielle fanklub for det hold, der får flest stemmer inden den 26. november 2012.

Flere initiativer på vej
Websitet www.handballenergy.com blev lanceret af VELUX Gruppen i forbindelse med finale-turneringen VELUX EHF FINAL4 i 2012. Selvom fanklub-konkurrencen er den første af sin slags på siden, er det ikke den eneste aktivitet på handballenergy.com, der kommer fansene til gode.

På siden kan fans og håndbold-interesserede i øvrigt finde konkurrencer om eksklusive VIP-billetter til turneringens kampe, se eksklusive billeder og videoer og læse ekspertanalyser af håndboldstjerne Lars Christiansen, der har fået sin egen blog på siden.

Om VELUX EHF Champions League
VELUX EHF Champions League er den største herrehåndboldsturnering for klubhold i Europa. I turneringen konkurrerer Europas 24 bedste herrehåndboldklubber fra september til maj om at kvalificere sig til turneringens finalestævne, VELUX EHF FINAL4.

VELUX Gruppen har været titelsponsor for VELUX EHF Champions League siden 2010.

Download foto i stor størrelse

VELUX Gruppen skaber bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produkt-porteføljen består af et bredt sortiment af ovenlysvinduer og skylights samt løsninger til flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen mange former for dekoration og solafskærm-ning, rulleskodder, indbygningsprodukter, produkter til fjernbetjening og termiske solfangere til indbygning i taget. VELUX Gruppen, der har produktionsselskaber i 11 lande og salgs-selskaber i knap 40 lande, ejer globalt et af de stærkeste brands i byggematerialeindustrien og afsætter sine produkter over det meste af verden. Der er beskæftiget omkring 10.000 medarbejdere, heraf ca. 2.600 i Danmark. VELUX Gruppen har hovedsæde i Hørsholm nord for København og produktions-, administrations- og udviklingsafdelinger fordelt over hele landet. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab. Du kan læse mere på www.velux.com.

Pressemateriale på VELUX Media Center
Se og download vores nyhedsvideoer, fotos og pressemateriale på VELUX Media Center på press.velux.com. Klik her for at modtage VELUX Nyheder.

Følg os på twitter.com/velux og facebook.com/velux

Thomas Overholt Hansen
Media Relations Manager