Januar

Legender fortjener dagslys

VELUX Gruppen forærer ovenlysvinduer til sportsklubber i hele Europa

Oversigt

I 2016 fejrer VELUX Gruppen sit 75 års jubilæum. For at markere vores jubilæum vil vi blandt andet forære en komplet installation af VELUX ovenlysvinduer til sportsforeninger og –klubber i hele Europa.

VELUX Gruppen har skabt bedre og sundere bolig- og arbejdsforhold med dagslys og frisk luft gennem taget i 75 år. Som dagslysleverandører ved vi, hvor meget et godt indeklima betyder for sundhed og præstationsevne. Derfor har vi, som en del af vores 75 års jubilæumsfest i 2016, besluttet os for at bringe frisk luft og mere dagslys til klubhuse i hele Europa ved at donere en kompletVELUX løsning, med op til seks ovenlysvinduer, til én sportsforening i hver af de 30 lande i Europa, hvor VELUX Gruppen er repræsenteret.

Hvordan deltager man?

Sportsklubber eller -foreninger kan ansøge om en donation på op til seks VELUX ovenlysvinduer ved at sende en ansøgning med billeder af deres eksisterende klubhus og tegninger eller skitser af, hvor de gerne vil have vinduerne installeret.

Tilbuddet henvender sig udelukkende til ikke-professionelle / non-profit klubber eller foreninger.

Flere oplysninger om kampagnen samt ansøgningsskema findes på www.velux.com/sportsclubs. Her finder du også oplysninger om deltagelse og betingelser på dansk.

Efter ansøgningsfristen d. 15. august, udvælges et projekt fra hvert af de deltagende lande af en jury bestående af en arkitekt fra VELUX A/S, VELUX Gruppens produktdirektør, en VELUX dagslys ekspert og repræsentanter fra de lokale VELUX salgsselskaber.

Vi sælger og markedsfører VELUX produkter i Danmark og på de nordatlantiske markeder. Alle produkter forhandles hovedsageligt igennem tømmerhandlere, byggemarkeder, samt gardin- og farvehandlere. VELUX Danmark A/S er et selvstændigt aktieselskab under VELUX Gruppen og beskæftiger i dag ca. 50 medarbejdere.

I over 75 år har VELUX Gruppen skabt bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen omfatter ovenlysvinduer og -moduler til både skrå og flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen gardiner og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter og intelligente produkter til fjernbetjening. Disse produkter er med til at sikre et sundt og bæredygtigt indeklima i forbindelse med arbejde og indlæring, leg og fornøjelse. Vi arbejder globalt med salgs- og produktionsaktiviteter i mere end 40 lande og beskæftiger omkring 9.500 medarbejdere på verdensplan. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab.