Bring magien ind i børneværelset med Disney mørklægningsgardiner

NYHED: Den nye Disney & VELUX Goodnight-kollektion giver det perfekte strejf af magi og kreativitet til børneværelset.

Nu kan du give dine børn et drys nattemagi med VELUX’s seneste kollektion af Disney mørklægningsgardiner. Hvad enten det er Anna og Elsa fra Disneys Frost, Lynet McQueen fra Disney/Pixars Biler eller Peter Plys og hans venner, giver det dine børn mulighed for at falde i søvn med et ”godnat” fra deres yndlingskarakterer.

Elegante designs og moderne farver

Mørklægningsgardinerne er i handlen nu og er den tredje kollektion for børn, hvor Disney samarbejder med VELUX Gruppen om at skabe et smukt sortiment, der skildrer de populære Disney-fortællinger og figurer i stilfulde og elegante designs.

Vi er begejstrede for at give børn muligheden for at indrette deres værelser med yndlingskarakterer fra Disney på ovenlysgardinet. I 2018 udgør ”Biler” og ”Frost”, som er elsket overalt i verden, omdrejningspunktet for gardinkollektionen,
siger Mikael Grundsøe, direktør for mørklægnings- og solafskærmningsprodukter i VELUX Gruppen.

Bestående af ni forskellige og unikke designs, kombinerer kollektionen moderne farver i en elegant og harmonisk blanding. Der er noget for enhver smag; bløde eller dristige farver, action eller episke dramaer.

Materialer af høj kvalitet

Alle gardiner er lavet af smudsafvisende OEKO-TEX® stoffer og giver en effektiv mørklægning og lysstyring. Den nye ”Disney & VELUX Goodnight Collection”-design opfylder alle krav til kvalitet og funktionalitet og giver børn og forældre mulighed for at omdanne værelser til fantasifulde miljøer, hvor et magisk univers går hånd i hånd med optimale forhold for nattesøvnen.

Vi håber, at disse smukke design ikke kun vil blive værdsat af æstetiske årsager, men også fordi de hjælper med at skabe de optimale betingelser for en god nats søvn,
siger Mikael Grundsøe.

Sov mørkt – sov godt!

Undersøgelser med fokus på søvnens betydning har dokumenteret, hvordan mørke er en forudsætning for en god nats søvn, da vores krop er mere følsom over for lys om natten. Vores krop følger en døgncyklus, og selv små mængder lys kan forstyrre vores søvn. Lange timer med uforstyrret søvn er vigtigt for alle, men især for børn. De har brug for en god søvn til at vokse og være friske om dagen, når de er hjemme, i børnehave eller i skole.

Se og download billeder af udvalgte gardiner her:

Kollektionen kan bl.a. købes hos gardinforhandlere, trælaster og på veluxshop.dk
Find nærmeste forhandler på velux.dk.

Om VELUX Danmark

Vi sælger og markedsfører VELUX produkter i Danmark og på de nordatlantiske markeder. Alle produkter forhandles hovedsageligt igennem tømmerhandlere, byggemarkeder, samt gardin- og farvehandlere. VELUX Danmark A/S er et selvstændigt aktieselskab under VELUX Gruppen og beskæftiger i dag ca. 50 medarbejdere.

I over 75 år har VELUX Gruppen skabt bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen omfatter ovenlysvinduer og -moduler til både skrå og flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen gardiner og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter og intelligente produkter til fjernbetjening. Disse produkter er med til at sikre et sundt og bæredygtigt indeklima i forbindelse med arbejde og indlæring, leg og fornøjelse. Vi arbejder globalt med salgs- og produktionsaktiviteter i mere end 40 lande og beskæftiger omkring 9.500 medarbejdere på verdensplan. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab.