VELUX produkt går viralt på Facebook

Oversigt

Da en amerikansk tømrer havde færdiggjort monteringen af en VELUX CABRIO tagaltan og forevigede resultatet, var han næppe klar over, at over 11 millioner ville kigge ham over skulderen.

En smartphone, en tømrer, samt et indlysende godt og dansk udviklet produkt er tilsyneladende opskriften på en viral succes. Den 20. november lagde tømrervirksomheden Patryn Woodworks fra New Jersey en video på sin Facebook-side. Og mon ikke tømrermesteren med fornavnet Mark fik kaffen galt i halsen, da likes, kommentarer og delinger tikkede ind i et tempo, der vil gøre selv de bedste marketingfolk grønne af misundelse.

Videoen i selv er ganske simpel. Den viser en kvinde, der åbner den nyinstallerede VELUX CABRIO tagaltan og nyder udsigten. Klippet har over 11 millioner visninger på tømrerens side, og i skrivende stund har 215.746 valgt at dele opslaget. Heriblandt de populære Facebook-sider Unilad og LadBible, samt den britiske avis Daily Mail, som lader disse vel store ord følge opslaget: ”This window that turns into a balcony is the greatest thing ever!”

Du kan se klippet her:

VELUX CABRIO tagaltan er et ovenlysvindue og tagaltan i ét, som monteres i det skrå tag. Når den er lukket, har man glæden ved det traditionelle ovenlysvindue, hvor dagslyset får lov til at strømme ind i overetagen. Når den åbnes, skaber den plads i højden, giver boligejerne panoramaudsigt og inviterer udelivet indenfor.

Læs mere om produktet her: VELUX CABRIO tagaltan

Har du set den før?

Det er ikke første gang, at den smarte tagaltan er i rampelyset. Tidligere på året havde den en ”hovedrolle” i slutscenen af den engelske sanger Ed Sheerans musikvideo til hittet ”Galway Girl”.

Se blot her:

Om VELUX Danmark

Vi sælger og markedsfører VELUX produkter i Danmark og på de nordatlantiske markeder. Alle produkter forhandles hovedsageligt igennem tømmerhandlere, byggemarkeder, samt gardin- og farvehandlere. VELUX Danmark A/S er et selvstændigt aktieselskab under VELUX Gruppen og beskæftiger i dag ca. 50 medarbejdere.

I over 75 år har VELUX Gruppen skabt bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen omfatter ovenlysvinduer og -moduler til både skrå og flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen gardiner og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter og intelligente produkter til fjernbetjening. Disse produkter er med til at sikre et sundt og bæredygtigt indeklima i forbindelse med arbejde og indlæring, leg og fornøjelse. Vi arbejder globalt med salgs- og produktionsaktiviteter i mere end 40 lande og beskæftiger omkring 9.500 medarbejdere på verdensplan. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab.