VELUX EHF FINAL4 2016 i Køln

I den kommende weekend bliver klubhåndboldens konger kronet ved VELUX EHF FINAL4 i Köln, hvor blandt andre Paris Saint-Germains Mikkel Hansen kan snuppe guldet. Det er sjette gang, at VELUX Gruppen er titelsponsor.

Siden VELUX Gruppen og EHF Marketing begyndte samarbejdet i 2010, har flere end 25.000 VELUX gæster overværet kampene. Turneringen er blevet set live af over tre millioner tilskuere og flere end 1,2 milliarder tv-seere.

VELUX EHF Champions League er et fantastisk forbillede for håndboldsporten qua spillernes utrolige formåen, samt det engagement og den sportsånd, der udvises af både dem, klubberne og de forbund og organisationer, der er involveret. Det er VELUX Gruppens ambition at videreudvikle VELUX EHF Champions League-samarbejdet for at skabe nogle endnu mere inspirerende oplevelser og rammer for de dedikerede håndboldfans.

VELUX EHF Champions League er en ekstremt kraftfuld platform til at skabe og styrke vores relationer til kunder og samarbejdspartnere, primært i vores vigtigste europæiske markeder, samt til at dele den passion og professionalisme, der bedst beskriver VELUX Gruppen,
siger Michael K. Rasmussen, Senior VP, Brand, i VELUX Gruppen.

VELUX Gruppen forlængede samarbejdet med EHF i 2015, og den nuværende aftaler løber til 2020.

Til VELUX EHF FINAL4 2016 har VELUX Gruppen inviteret 900 gæster, som sammen med 20.000 fans i Kølns LANXESS Arena og tv-seere i mere end 120 lande skal overvære weekendens semifinaler, bronzekamp og finale.

De fire hold er Paris Saint-Germain Handball med Mikkel Hansen og Henrik Møllgaard, THW Kiel med Niklas Landin, samt KS Vive Tauron Kielce og MVM Veszprem.

FINAL4 - Kampprogram:

Lørdag kl. 15.15 - KS Vive Tauron Kielce vs. Paris Saint-Germain Handball
Lørdag kl. 18.00 - THW Kiel vs. MVM Veszprem
Søndag kl. 15.15 - Bronzekamp
Søndag kl. 18.00 - Finale

Vi sælger og markedsfører VELUX produkter i Danmark og på de nordatlantiske markeder. Alle produkter forhandles hovedsageligt igennem tømmerhandlere, byggemarkeder, samt gardin- og farvehandlere. VELUX Danmark A/S er et selvstændigt aktieselskab under VELUX Gruppen og beskæftiger i dag ca. 50 medarbejdere.

I over 75 år har VELUX Gruppen skabt bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen omfatter ovenlysvinduer og -moduler til både skrå og flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen gardiner og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter og intelligente produkter til fjernbetjening. Disse produkter er med til at sikre et sundt og bæredygtigt indeklima i forbindelse med arbejde og indlæring, leg og fornøjelse. Vi arbejder globalt med salgs- og produktionsaktiviteter i mere end 40 lande og beskæftiger omkring 9.500 medarbejdere på verdensplan. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab.