December

Nye fladtagsvinduer - VELUX Danmark på Building Green 2015

Oversigt

VELUX Danmark deltager på Building Green, Danmarks største fagmesse for bæredygtigt byggeri.

På vores stand præsenterer vi blandt andet vores helt nye produkt, et elegant og minimalistisk fladtagsvindue​, som er et supplement til den allerede kendte ovenlyskuppel. Vinduet er støj-reducerende og isolerende, med en 2-lags lavenergirude, og kan fås i både fast og oplukkelig udgave. En stilren og energivenlig måde at få frisk luft og dagslys – også gennem det flade tag.

Udover at stifte bekendtskab med vores ovenlysløsninger, giver vi de besøgende på Building Green et indblik i, hvordan VELUX Gruppen er med til at understøtte byggeprojektets proceskvalitet i projekteringsfasen med VELUX BIM objekter. BIM objekter er et hurtigt, nemt og præcist værktøj til at effektivisere et byggeprojekt fra start til slut og sikre overskuelighed for alle parter i projektet.

På VELUX Danmarks stand vil man kunne opleve konkrete eksempler på, hvordan man i praksis kan modellere og bygge med VELUX BIM objekter. Se for eksempel illustration af, hvordan DSV’s nye atrium på 900 m2 blev etableret med VELUX ovenlysmoduler på kun 15 dage.

Du finder VELUX Danmark på stand nummer 37 til Building Green i Forum i København, 28. og 29. oktober.

VELUX Gruppen skaber bedre bygninger med dagslys og frisk luft gennem taget. Produktporteføljen består af et bredt sortiment af ovenlysløsninger til både skrå og flade tage. Desuden tilbyder VELUX Gruppen mange former for dekoration og solafskærmning, rulleskodder, indbygningsprodukter og produkter til fjernbetjening. VELUX Gruppen, der har produktionsselskaber i 11 lande og salgsselskaber i knap 40 lande, ejer globalt et af de stærkeste brands i byggematerialeindustrien og afsætter sine produkter over det meste af verden. Der er beskæftiget omkring 10.000 medarbejdere, heraf ca. 2.450 i Danmark. VELUX Gruppen har hovedsæde i Hørsholm nord for København og produktions-, administrations- og udviklingsafdelinger fordelt over hele landet. VELUX Gruppen er ejet af VKR Holding A/S, et fonds- og familieejet aktieselskab. Du kan læse mere på velux.com